Klacht: tegen Mev M,Quanjel van kerkrade gemeente, macht misbruik, discrimiren bevooroordeling werkwezen

op 29 november 2018 over Gemeente Kerkrade in de categorie Gemeente

Ik wil graag EEN KLACHT indienen mev. Quanjel van die gemeente kerkrade, mijn klantmanager!
Ik heb op 15e oktober kreeg ik gesprek met Quanjel voor aanvraag bijstand. het duurde 2 uur lang,alle vragen zij aan me stelde waren niet relevant met aanvraag,het meeste waren zo persoonlijke. bijv,WIE SLIEP IK SAMEN IN HUIS? hoe vond ik eigen woonplaats? het ergste was de manier waarop hoe zij haar gesprek met me voerde, BEVOOROORDELEND, DISCRIMINEREND, UITLACHENDE, COMMENTAREN,cynische gebaar.ONDANKS DAT IK EEN RAPPORT van UVW heb die ik arbeidongeschikte verklaarde en een verder onderzoek OPTIONEEL IS,Quanjel negeerde het dat me vroeg om een arbeidmarkt vragenlijst te doen.dat heb ik uiteindelijk ingevulde tegen mijn fysiek klacht zoals zwaar duizelijkheid,hoofdpijn en duizdelijk concentratie verliezen, na ook bijna 2 uur lang,ik,meneer bour.M waren blij met die gesprek en bour.M zei duidelijk tegen me, gaan maar naar thuis, je krijgt wel nog een brief van me als er nog iets wordt gevraagde, anders uitkering zal gewoon goed gekeurde. Ik schudde hand vriendelijk met hem, liep ik misselijke weg. En dan daarna hoorde ik NIKS meer van hem, en van Quaniel, geen brief, geen bel,niks. Dan dacht ik, het zou wel gewoon goed komen.
Tot vandaag, 27e november.Ik belde 2 keer voor men.bour.M, he weigerde mijn bel te beantwoorden en liet balie me doorvertellen dat ik moest OPNIEUW BIJ BALIE MELDEN, OPNIEUW NIEUWE AANVRAGEN! ik belde weer naar klantmanager Quanjel, ben gewoon geweigerde.zo brutal behandeling.Na intakegesprek met haar,had ik al gevoel dat zij zou iets uitspoken om SMOEJES TE VERZINNEN om goedkeuring bijstand NIET TE LATEN GEBEUREN,dus toch wel!
8 weken lang.. Voor niks gewacht! Geen voorschot, geen bel, geen brief met uitleg, ZOMAAR! dat is erg MACHT MISBRUIK!!!
Ik was 28e nov bij balie weer gegaan, Quanjel loog dat zij niet aanwezig was en liet balie me weten dat toch moet OPNIEUW AANVRAAG! ik ging niet in die speltje van haar, toen ik zei dat ik heb besloten te gaan verhuizen, had balie M.Quanjel gelijk al aan het lijn, na 10 min afwacht, wat quanjel me enige vraag bleef stellen was, WAAR GA IK VERHUIZEN? (het zal haar heelmaal niks aan gaan, ze zal me absolute achtervolgen en achter mijn rug roddelen met nieuwe klantmanager) daarna ze zei dat ze me zou bellen met uitleg.nee,het zal een verzinsel smoes zijn, er is geen uitleg voor nodig, puur een macht misbruik voor een eigen persoonlijke neerpakken, of is het niet beetje te laat voor?

ik wil het aanvragen moeten rechtgezet worden met goedkeuring!!!

Alle klachten die gemeld zijn door anna wang