Klacht: al maanden bezig bijstand uitkering te krijgen in Kerkrade

op 09 februari 2017 over Gemeente Kerkrade in de categorie Gemeente

in augustus 2016 uit nood tijdelijk vertrokken uit Kerkrade waar ik een bijstands uitkering kreeg vanaf november 2013.
2 maanden later keer ik terug naar Kerkrade en vraag hernieuwd een bijstands uitkering aande betreffende persoon Dhr G van Guilik reageerd niet zoals gehoopt en weigerd al direct het dossier(2 maanden) oud in te zien en gegevens over te nemen al is deze persoon wel op de hoogte van reden van vertrek, maar heeft hier dus geen boodschap aan.
ik wordt huiswaarts gestuurd met stapeltje papieren om in te vullen en moet maar wachten op oproep per brief voor vervolg afspraak. na bijna 2 weken nog geen brief dus bel ik Dhr Van Guilik donderdag in de middag op (telefonish spreekuur) spreek in op berichten dienst over het nog steeds niet verschenen zijn van een uitnodiging er post, hij beld echter niet zoals voicemail meld wordt ik niet spoedig terug gebeld echter pas 1 dag later in de middag met de melding dat aanvraag wordt getopt omdat ik on afgemeld niet op afspraak ben verschenen(die nooit ontvangen is) en van hier af aan gaat het alleen maar slechter, nu inmiddels februari 2017 nog geen inkomen en al 3 maanden huur achterstand bij kamer verhuurster en heb weer Dhr G van Guilik als contact die bij eerste gesprek al direct begint of ik niet beter elders kan gaan wonen en uitkering aan vragen of in daklozen opvang ga slapen(dit lukt niet omdat ik 2 herders he) dan moet ik deze maar weg doen zegt hij doodleuk en of ik even afschriften plus id bewijzen en namen van vrienden die geholpen hebben met eten moet geven om te bewijzen waar en hoe ik huur en eten betaald heb. dus nu hoe verder?

ik ben tevreden als ik inkomen heb en de achterstand weg kan werken en geleende geld aan dochter en vrienden terug kan betalen.
en dat mn klacht afgehandeld wordt

Alle klachten die gemeld zijn door RolandvG