Klacht: Bomen

op 21 maart 2019 over Gemeente Helmond in de categorie Gemeente

Ik woon aan de bakelsedijk 116 te helmond. Achter onze tuin is een groenstrook wat de voetbalvelden scheid van de tuinen. Hier staan vele volwassen en inmiddels oude bomen die inmiddels ook over de helft van onze tuin gegroeid zijn. Jaarlijks ondervinden wij hier in de herfst enorm veel overlast van ivm bloedverlies en in het voorjaar zorgen deze bomen ervoor dat ons gras, tegels en border vol staan met zaden die van de boom afkomen en zeer snel ontkiemen.
Daarnaast is het een onderkomen voor vele vogels waardoor ons terras achter nauwelijks te bezitten is ivm de ontlasting van de vogels.
Ik zou graag zien dat de gemeente de bomen ook onderhoud en snoeit. Zo lang wij hier wonen is er nooit iets aan de bomen gedaan (7jaar).

Als de bomen een stuk worden terug gesnoeid en eventueel voor de mensen in de straat de mogelijkheid voor tuinonderhoud vanwege de bomen tegen een goede prijs. Ik snap dat ze niet weggehaald worden, maar dan zou ik er graag een stuk minder overlast van hebben als dat even kan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Helmond

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Helmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ssmits1986