Klacht: Hoe de gemeente om gaat met bewoners en de huizen afpakken . De beloftes niet naar komt

op 22 maart 2018 over Gemeente Enschede in de categorie Gemeente

Hallo ik begin anders: Vorig jaar 12-01-2017 komen twee personen van de gemeente en er werd me verteld dat de gemeente de samenwerk met Joliet of stichting maatwerk zou stop zetten en dat ik me niet druk moest maken want de gemeente moest voor 1-2 -2017 een huis voor mij moest regelen maar ik was op dat moment bezig met een opname in een kliniek in Zwolle en dat ze wat langer de tijd hadden het gesprek ging goed er is mijzelf toen belooft dat ik niet bij het leger des hiels of humanitas en tactus meer zou komen laat ik dit zeggen het leger des hiels ben ik niet geweest ik heb nu een plaats bij tactus had ik het niet gedaan had ik nu nog opstaat geslapen want de gemeente heeft niks gedaan helemaal niets zelfstrafbaar geen excuses zo wordt je hier behandeld en dit is niet alles

Dat er een gesprek komt en niet zoals de wethouder van alles beloven en dan zorgen dat ik hem niet zagen ging via de telefoon en door zijn medewerkers en niet door hem wat was belooft want ik kon altijd bij hem terecht mooi niet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Enschede

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Enschede nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arie196554