Klacht: Geen klacht, complimenten!

op 18 juni 2018 over Gemeente Enschede in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen klacht

Gewenste Oplossing:

Op 6 juni kreeg ik een bekeuring wegens niet betaald parkeren. De desbetreffende handhaver heb ik aangesproken op mijn parkeervergunning, die naar later bleek was verlopen wegens niet betalen vanwege digiD problemen eerder. Op 7 juni alsnog de parkeervergunning betaald, te laat dus.
Heden 18 juni belt de betreffende handhaver aan de deur en legt de situatie uit, met de mededeling dat de bekeuring is ingetrokken. Ik had al een goede dag maar nu is ie uitstekend. Handhaving Enschede is erg persoonlijk en uiterst correct en accuraat. Hulde en fijn dat dit zo is opgelost, op vriendelijke en persoonlijke wijze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Enschede

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Enschede nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Han van Meerten