Klacht: Overlast takken van eiken bomen en te grote struiken van plantsoen.

Lizzy Duijnhouwer op 12 november 2018 over Gemeente - Eindhoven in de categorie Gemeente

Goede dag,
Meerdere malen heb ik een e-mail gestuurd betreffende overlast van grote takken en bladeren van de eiken bomen langs de Huizinga laan.
In de herfst krijgen we{en alle buren}, alle troep in onze tuinen.Resultaat is, verstopte regenpijpen, een onvoorstelbare hoop bladeren en eikels in loop pad en tuinen.Helaas krijgen we ook te veel schaduw in de zomer.
Mijn vraag is,waarom worden deze bomen elders wel goed gesnoeid?
Overal waar ik loop of fiets….is het ontzettend goed bij gehouden.Franse baan, Marathonloop, Oude Boschdijk,Onze Lieve Vrouwestraat..Dit vind ik zo jammer.

Ik zou het zo fijn vinden dat het na 4 jaar eindelijk iets aan gedaan kan worden. Misschien een idee als iemand van de gemeente met mij deze probleem persoonlijk wil bespreken? De koffie staat altijd klaar.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Eindhoven

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Eindhoven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door