Mijn Klacht:
Ik wil mijn klacht indienen over de Gemeente Eindhoven. De afgelopen twee dagen is er flink en lomp gemaaid in de groenstroken rondom Oude Toren Woednsel. Dit is erg jammer, omdat het een mooie bloemenpracht van wilde bloemen was, wat niet alleen goed was voor het aanzicht, maar ook voor de insecten en vogels. Had het maaien niet drie maanden later kunnen plaatsvinden, zodat alles had kunnen profiteren?
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek de Gemeente Eindhoven om het maaien van de groenstroken uit te stellen tot september of later.

