Klacht: Pedicurebonnen via Ooievaarspas

op 01 februari 2013 over Gemeente Den Haag in de categorie Gemeente

Mijn moeder van 81 is in de tweede week van januari (ondanks het slechte weer) 3 dagen achtereen naar een iShop geweest voor de pedicurebonnen. Telkens kreeg zij te horen dat de bonnen nog niet beschikbaar waren. De 4e dag voelde zij zich niet zo lekker en is niet op pad gegaan. Die dag hoorde zij van haar buurvrouw dat die bonnen had opgehaald, daarop is mijn moeder ook gelijk de volgende dag wederom naar een iShop gegaan. Er werd toen gezegd dat de bonnen op waren en zij dus pech had. Heel erg jammer omdat mijn moeder er echt altijd 10x gebruik van maakt.

Als er zo'n actie bestaat (heel goed !!) zorg dan dat er genoeg bonnen beschikbaar zijn. Het kan toch niet zo zijn dat je, omdat je dan toevallig een dag niet op pad kan, gelijk buiten spel gezet wordt.
Graag bonnen bijmaken en alsnog een aankondiging dat er bonnen beschikbaar zijn.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Den Haag

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Den Haag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mijepa