Klacht: Parkeren in Den Haag Fischerstraat

op 04 september 2019 over Gemeente Den Haag in de categorie Gemeente

Geachte heer,mevrouw,
Hierbij wil ik een klacht indienen over het parkeerbeleid in de Fischerstraat te Den Haag. Er zijn zoveel invalide parkeer plaatsen in de straat maar ze kunnen allemaal normaal lopen en bewegen. Er zou een controle moeten komen, want de meeste tijd blijven de parkeer plaatsen leeg staan en de mensen kunnen zich beter dan mij bewegen en zelf op de dak klimmen. Het is gewoon een ramp in de straat om te kunnen parkeren, er worden ook voertuigen tijdens de markt dagen na 12 uur nacht geparkeerd terwijl er voor de markt gangers en markt houders speciaal parkeer plaatsen zijn aangewezen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om hier AUB wat mee te doen.

Als er parkeer voor de bewoners wordt gecreerd, door alle mensen die invalide parkeerplaatsen hebben nogmaals door de molen te halen. En de parkeervakken anders in te delen of elke huis 1 vaste parkeer te geven. En de huizen die meerder auto's hebben voor die moet je dan wel parkeer gaan zoeken. En gewoon 24uur betaald parkeer in te voeren maar dat de markthouders dan ook geen vergunning krijgen om in de straat te parkeren. Want zij hebben een parkeerplaats aangewezen gekregen bij de fruitweg, maar daar wordt er geen gebruik van gemaakt. Dank u wel

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Den Haag

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Den Haag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nizaam Ramdjanbeg