Klacht: Parkeren groenteweg

op 11 februari 2020 over Gemeente Den Haag in de categorie Gemeente

Hallo.ik wil een klacht dienen over parkeren in de groenteweg.
Ik heb hier in de straat waar ik woon nooit parkeerplaats als ik uit werk komt.
Ik werk in de zorg.En draai alle diensten.
Kom ik uit de nachtdienst om 7.30 uur en je wil zo snel mogelijk naar bed.Kan ik nooit mijn auto voor mijn deur parkeren. Zelfs heel vaak niet de straat.
Heb ik avonddienst gedraaid. Kom ik om 23.45 uur thuis.is er ook nooit parkeerplaats.moet ik mijn auto parkeren ergens anders waar ik een kwartier en soms een half uur moet lopen naar huis.Dit vind ik ook niet veilig.
Dit komt ook omdat in de groenteweg dinsdag.donderdag en zondag pas na 18.00 uur betaald parkeren is.Dan zetten de mensen van andere wijken zijn auto hier neer.daardoor hebben wij nooit parkeerplaats.
Hetzelfde is met marktdagen.je durft niet ineens met de auto boodschappen te doen.Want er is nooit parkeerplaats voor je deur.
Ik hoop dat er wat gedaan kan worden dat de bewoners die hier wonen normaal kunnen parkeren.

Dat ik normaal in de straat kan parkeren.en niet savonds laat in een andere wijk moet parkeren en naar huis moet lopen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Den Haag

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Den Haag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Asha Bangoer