Klacht: AV 070 Den Haag – Taxibus

op 26 september 2019 over Gemeente Den Haag in de categorie Gemeente

Taxibus Den Haag is een volledige Ramp
wegens boekings stop kan je vaak geen rit boeken
je beld om 10 uur maar kan pas vanaf 15.50 of 18 uur weer boeken ik heb geen plezier ritten, lopen is een kwelling wegens geen Lucht
ik ben Hart Long Patient verzakking van mein Wervelkom na een Werbelbreuk, warden van mijn Nieren zijn niet goed,ja te veel om op te noemen
als je er iets over zegd hoor je dat ze het druk hebben en er niets aan te doen is,of je hoord dat ze niet verwacht hebben dat Den Haag zo veel Plezier ritten moeten rijden
met de 3 hete Dagen was er een boekings stop tot 6 uur omdat de druk om Menschen halen en brengen naar het Strand voorrang had
je bend all bang om een rit te boeken maar ook bang dat het ophalen problemen geeft, heb all een keer 2 uur gestaan in Wind en Regen omdat je buiten moet staan, geen pretje – als je niet buiten staat rijden ze weg
Heb ook al Ede gebeld, hun zeggen dat er nog van alles opgelost moet worden en dat heeft tijd nodig, bevoor ze hieran begonnen, hadden ze eerst alles op een rijtje moetem zetten
hier moet echt iets aan gedaan worden
vriendelijke groet van R.Marwedel

hier moet iets aan gedaan worden - Dank u

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Den Haag

Reactie van de melder van de klacht 4kreeften

6 maanden geleden - Deze klachten over av070 den haag Taxibus zijn afgewezen als klacht. Gemeente Den Haag is een overeenkomst met het Taxibedrijf Noot aangegaan die niet voldoende Service geeft

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Den Haag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 4kreeften