Klacht: geen antwoord op melding/verzoek september 2020

op 26 januari 2021 over gemeente Amsterdam in de categorie Gemeente

Melding gemaakt d.d.17-09-2020 via het gemeentelijke meldingsformulier (heeft nr. SIA642285 gekregen ) en verzocht om een oplossing. Tot op heden wederom weer geen enkele reactie gehad. Ik wil z.s.m. een reactie van de gemeente gezien de een na fase, waar ik in zit qua afkoop eeuwigedurende erfpacht en gezien de bijbehorende aanvullende erfpachtvoorwaarden. Gezien de staat waarin de damwand zich bevindt kan ik deze voorwaarden niet zonder meer accepteren en wil daarom z.s.m. een reactie van de gemeente in deze.

de gemeente moet Reageren op het verzoek om de damwand te herstellen, dan wel een toezegging en wel z.s.m. daar ik anders niet verder kan met de overstapprocedure, omdat ik dan als “nieuwe”’ erfpachter opdraai voor alle kosten, daar de gemeente niet langer verantwoordelijk is voor de staat van mijn woning en tuin, conform de aanvullende erfpachtvoorwaarden .volgens jullie beschrijving. Stop ik met de overstap dan ben ik veel meer geld kwijt bij een later afkoop van de erfpacht. Ik sta dus met m'n rug tegen de muur in deze. Overigens is dit de 2de keer dat de gemeente het laat afweten als het om de damwand gaat, in 2016 is er nog wel een inspecteur geweest, deed aanbevelingen en toen werd het wederom stil (mijn buurvrouw heeft hier schriftelijk bewijs van).

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Amsterdam

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door huis osdorp