Klacht: Gemaakte afspraken niet nakomen en geen hulp

op 19 maart 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Eind vorig jaar internet abonnement gestart onder de volgende afspraken.. er zou niet automatisch incasso plaatsvinden vanwege mijn kredietbank . Ik had gevraagd om factuur per post te krijgen …
Bij de eerste afrekening werd er toch automatisch van de rekening gestolen . Dus ik netjes gebeld . Daar kreeg ik te horen dat de afspraken die gemaakt zijn niet mogelijk zijn en dat ik een fout heb gemaakt . Op dat moment was ik klaar maar toch weer afspraken gemaakt met de telefonist . Ik had aangegeven dat ik bij de kredietbank zat . En afgesproken dat hun even contact opnemen met mijn kredietbank … dat doen ze dus nooit . Een week later mijn verhaal verteld aan de volgende telefonist … die vertelde me dat alle afspraken die ik gemaakt heb niet kunnen . Dus toen per direct opgezegd .met als straf dat ik een maand extra moest betalen . Dat heb ik maar voor lief genomen. Maar netjes laatste rekeningen betaald in overleg met mijn kredietbank …. nou vandaag een mooi mailtje gekregen met een rekening van over de 300 euro . Ik had een kaal internet abonnement dus begrijp niet waar ze dit vandaan halen . Ik kan niet meer met ze bellen omdat ik niet normaal meer kan reageren op dit soort monsters . Daarvoor om zelfde reden bij kpn weg … ik heb nooit toestemming gegeven voor automatisch incasso . Ik krijg al 3 jaar 27 euro per week voor boodschappen . En ze hebben al menig keer mijn geld voor eten gestolen . En hoor van mijn omgeving dat ik geen poot heb om op te staan . Dus daarom dit pad maar in gewandeld.

Wanneer dit soort bedrijven aangepakt worden ..
Zodat andere mensen niet dupe worden van deze belachelijke instellingen .

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dexdude