Klacht: geluidsoverlast op het Wolfsven

op 19 maart 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij hebben tijdens onze vakantie in Roompot Wolfsven last van gehad van een groep motorcrossers die in de ons omringende huisjes zaten. Geluidsoverlast van startende motoren, een compressor die heel de dag aan stond, sleutelen aan de motoren met een complete mobiele werkplaats van 3 bij 3 meter, jerrycans vol met olie of brandstof die naast de bungalows stonden. Ter plekke al een klacht ingediend, die niet serieus werd genomen (reactie van de receptie: deze groep komt hier al jaren en u bent de eerste die een klacht heeft), daarna Roompot Nederland zelf maar eens gebeld over de gang van zaken en wat men in het Wolfsven allemaal accepteerde, waarvan de telefoniste ook zei dat dat totaal niet toegestaan was (op geen enkel park) en toen werden we ineens binnen een half uurtje gebeld door de parkmanager van het Wolfsven dat wij naar een ander huisje mochten.

Dit huisje was in onze ogen totaal niet gelijkwaardig aan hetgeen we eerst hadden, mede door de verwaarloosde staat waarin het verkeerde. Tevens was de slaapkamer zo klein dat we over elkaar heen moesten duiken om in bed te komen, terwijl in onze eerste verblijf alles heerlijk ruim en nieuw was.

Een verblijf in een ander park van Roompot voor een weekend ter compensatie voor ons een nette afwerking van deze klacht zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 21 maart 2017 om 13:18 geantwoord