Klacht: geluidsoverlast nachtlawaai

op 23 mei 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

ons verblijf op vakantie park Weertebergen roompotje op 20/21/22 mei 2016,was schitterend ,al ging het volledig in teneur door het roemmoer en nachtlawaai van aanpalende huisjes,,,de grotere familie wonningen,500 reeks,waar blijkbaar drie gezinnen met een totaal van 45 mensen verbleven,de nodig geluidhinder en lawaai bleef zelfs duren tot 4 uurs smorgen zelfs na enige malen melden over het feit bij de dienst van security,,zelfs meedere gezinnen kloegen over dit feit,,bleef dit duren,,zelfs dag nadien,,al van in de vroege nammidag,, wij en andere,,verblijven daar met jonge kinderen,die na een dagje pret best vermoeid zijn,en hun slaap nodig hebben,en wij maar denken dit is een familie park, nee dus,hellaas,dat deze mensen bevoorecht worden,en dit getolloreerd werd,

tevreden zijn we dus niet daar er helaas niets aan werd gedaan,zelfs na melding ook door andere gezinnen,,,en akte ervan werd genomen in het dossier van de security persoon,
daar wij van plan waren deze zomer nog eens te komen gaan we dit zeker in overweging houden,en misschien zelfs andere oorden te overwegen,

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 25 mei 2016 om 12:58 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door sas christiaan