Klacht: geluidsoverlast kranten bezorger.

op 28 november 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Zie klacht nr. 546674.

Deze klacht staat online als afgehandeld! Wat heel raar is want dit is wel degelijk nog steeds een flink probleem! Ik ben jullie helemaal zat! Jullie doen niks aan die rot brommers. Ik heb mijn ventilatie roosters al dicht gedaan, nieuwe gordijnen a 600 euro gekocht om extra het geluid te dempen en slaap met oordoppen!

Ik heb er alles aan gedaan nu. Na 6 maanden nog steeds last en er is niks veranderd! Brommers horen op straat en niet op de stoep! Langs slaapkamer ramen en appartementen complexen brullen met brommers om 05.00 uur.

Waar zijn die jonge jongens toch gebleven die trouw op de fiets de krant brachten?!

Brommer lekker op de kruisweg in de cruquius laten staan en lekker een rondje lopen met kranten in de hand.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 november 2016 om 11:44 geantwoord

Geachte heer Jonker,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u tot op heden geluidsoverlast heeft vroeg in de ochtend en uw eerdere meldingen niet hebben geleid tot een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben wederom een klacht voor u aangemaakt en doorgezet naar de bezorgdienst. Wij vertrouwen erop dat binnen de kortste keren een permanente oplossing wordt toegepast tegen de geluidoverlast die de brommer veroorzaakt.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door A441345