Klacht: geluidsoverlast bezorging

op 07 augustus 2017 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iedere morgen om 06.00 uur komt een krantenbezorgster met een rolkarretje , wat heel veel kabaal maskt , de kranten bezorgen.
Ik heb reeds vele malen aan de bel getrokken bij de Limburger en heb opname bijgesloten , ze geven me gelijk. maar er wordt niets aan gedaan.

Gewenste Oplossing:

Indien dit karretje vervangen wordt door een exemplaar wat stil is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad de Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 08 augustus 2017 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor onderstaande klacht.
We hebben uw klacht in behandeling genomen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
+31 (0)46 411 76 00
backoffice@DeLimburger.nl
delimburger.nl

Media Groep Limburg is uitgever van
De Limburger, VIA Limburg, WijLimburg en Limburg
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Heeft op 08 augustus 2017 om 19:01 geantwoord

in behandeling genomen is geen oplossing , duurt nu al 2 maanden.

Alle klachten die gemeld zijn door Felix Coumans