Klacht: Geluidsoverlast bezorger Glanerbrug Voskamp

op 23 maart 2020 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

Ik heb een zelfde klacht als die er al opstaat over een bezorging in Haaksbergen met een scooter.
Ik woon in Glanerbrug in de wijk Voskamp 1
Sinds januari worden wij elke ochtend wakker van de krantenbezorger, die de krant bij de overburen bezorgd. Deze bezorger zet zijn scooter met draaiende motor en knipperlicht (dat een tikkend geluid maakt) onder ons slaapkamerraam. Onze naaste buren hebben hier ook last van.
Dag in dag uit worden we wakker tussen 5:15–6:00
Ik heb Dagblad Tubantia benaderd.zij geven aan dat ze geen contact opnemen met de bezorgservice omdat de scooters aan de geluidseisen voldoen.
Maar wellicht kan de bezorger de scooter ergens anders parkeren… of ze kunnen hem toch aangeven dat we kast hebben, dat hij er rekening mee houdt.
Dagblad Tubantia geeft aan dat we baar de wijkagent moeten gaan.
Lijkt me ten opzichte van de bezorger niet eerlijk om direct daar geen te gaan, terwijl hij hier niks over weet.
Graag zie ik een stille bezorging.
Welke stappen kan ik zelf het beste ondernemen?

Wanneer de krantenbezorger met een stiller vervoersmiddel komt of wanneer deze de scooter verderop parkeert en de motor uit doet.
Net om de hoek slapen mensen aan de achterkant. Wij aan de voorkant. Misschien kan de bezorger daar zijn scooter neerzetten.
Ik zie in ieder geval graag dat de bezorger op de hoogte wordt gesteld van de overlast.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tubantia

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tubantia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KW3107