Klacht: geluidsoverlast bezorger

op 21 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik word al maanden elke ochtend om 05:30 uur wakker gemaakt door de bezorger die met de brommer langs de ramen rijd. Ik heb al verschillende keren geklaagd over dit probleem! Het betreft een appartementen complex met de brievenbus aan de stoep zijde. De bezorger realiseert zich denk ik niet dat er drie bewoners een probleem hebben met het geluid van de brommer die langs de slaapkamer ramen rijdt.

Ik heb eerder aangegeven dat de brommer niet over de stoep moet rijden maar de brommer lekker op de hoek van de straat moet laten staan. Maar dit word niet serieus genomen naar mijn gevoel.

Wanneer word hier wat aan gedaan?

De vve is ook op de hoogte en gaat hier verdere acties op ondernemen. Mensen uit de nachtrust houden is echt overlast om dit tijdstip.

Ik hoop dat U mij kunt begrijpen en vooral hier iets aan kunt doen!

Brommer uitzetten op de hoek van de straat en dan lopen naar de brievenbus. Zachtjes weg rijden met een volle krantentas.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 september 2016 om 10:18 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw Jonker,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij kunnen goed begrijpen dat dit erg vervelend is en u gewoon door wilt slapen. Wij geven deze meldingen door aan het distributiecentrum, zodat zij dit verder op kunnen pakken. Deze meldingen zijn voor ons erg belangrijk, zodat wij weten dat dit probleem nog niet is opgelost. Blijf dit dus ook vooral aangeven. Wij gaan er vanuit dat dit probleem spoedig zal worden opgelost en u fijn door kan slapen.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Reactie van de melder van de klacht A441345

2 maanden geleden - Vanochtend weer het probleem mogen ervaren! Wat raar dat de telegraaf het vind opgelost en ik er nog steeds last van heb. Het begint mij echt te vervelen en te irriteren. Ik denk dat u niet kunt inschatten wat dit met mij doet ivm slapen. Geef die bezorgers toch een elektrische scooter misschien krijgen jullie dan nog eens nieuwe klanten terug en schaf het anders gewoon af die papieren krant. Wanneer is de bezorger bereid mee te werken zodat het opgelost is?

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:09 geantwoord

Het probleem is nog steeds niet opgelost.

Reactie van de melder van de klacht A441345

1 maand geleden - Het probleem is nog steeds niet opgelost! Vanmorgen was het weer 5.00 uur.

Alle klachten die gemeld zijn door A441345