Klacht: Geluidoverlast

op 04 juni 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik heb er meerdere maar geluidoverlast is wel ergste, eindelijk mooi weer in nederland en bij aankomst gelijk in de herrie.
3 dagen constant snoeien heggeschaar kan jezelf niet verstaanbaar maken
Bezig met zagen in huisje ook tegenover ons en dan nog aan bestrating met electrische grijpauto zeg maar en zijn vlak naast ons met dakbedekking bezig. Na 3 dagen eindelijk voorbij dan 4e dag staat er al hele dag een grote vrachtauto naast ons huisje met vreselijke herrie dit mag en kan toch niet voor zoveel geld. Wij moesten er even tussenuit na heftig jaar van verlies van vader van mijn kleinzoon van 4, ik heb geen inkomen meer en mijn spaarrekening aangeroerd om toch even wat afleiding te hebben en ben zwaar overspannen nu op ieder filmpje hoor je de herrie ik kan dit niet overdoen mijn kleinzoon is maar 1x 4 jaar en eis ook mijn geld terug. Mochten wel naar andere bungalow maar waren al uitgepakt natuurlijk en ga niet weer alles inpakken en ander huisje weer uitpakken , kost ook hoop tijd en t is wel vakantie. Buiten dat dat huisje was helemaal achter in park helemaal in schaduw en geenbtuin alleen terras en aan water nou lekker veilig met een kind die nog niet kan zwemmen als je zoveel overlast maakt gooi dan park paar dagen dicht of verhuur die huisjes in die periode niet zo ga je niet met iemand zijn zuurverdiende vakantiedagen en geld om. Huisje ook niet schoon en vaat zat nog in vaatwasser leuk binnenkomen en zo heb ik nog wel paar dingen langs receptie geweest en waten wel vriendelijk en kregen nog extra zwemkaarten maar ja als het zwembad al vol is heb je ook niets aan dan. Je mocht nl per verblijf maar 1x naar zwembad ook belachelijk dit wat het.o.a.

Als ik voledige week terug kreeg op een park en periode naar keuze voor 3 personen dat we filmpjes hebben zonder herrie en ontspanning met geld of met bon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lonneke van dam