Klacht: Geluid

op 05 mei 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Regelmatig geluidsuitval bij alle zenders gedurende enkele miliseconden met een regelmatige frequentie!

Als dit opgelost zal zijn uiteraard

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

10 maanden geleden - Geachte heer Sodderland, Bij het regelmatig uitvallen van het geluid, is het waarschijnlijk zo dat er iets is met de bekabeling. Hetzij de kabel die tussen de ontvanger en het televisie toestel zit, of de kabel die tussen de ontvanger en de schotel zit. Wij willen u vriendelijk verzoeken te testen of het weer goed werkt met een andere kabel tussen de ontvanger en het televisie toestel. Mocht dit geen resultaat leveren, dan horen wij graag wat voor een apparatuur u gebruikt; welk merk en modelnummer ontvanger zit er aangesloten via wat voor een kabel? Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Alexander L Webcare CanalDigitaal

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 mei 2016 om 14:59 geantwoord

Geachte heer Sodderland,

Op 6 mei 2016 hebben we getracht uw klacht op te lossen, echter hebben wij niets meer mogen vernemen.

We zullen bij dezen de klacht sluiten.

Indien u toch nog vragen en/of opmerkingen heeft, vragen we u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900-9323. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00.

Janet
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Wsodderland