Klacht: “gelijkwaardige vervaning”

op 29 januari 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nu hebben ze mijn telefoon door stootschade opgehaald (verzekerd) krijg ik dagen later bericht dat ze mijn telefoon niet meer op voorraad hebben. Dat ze wel direct een “gelijkwaardig” toestel kunnen leveren. Bel ik ze op zegt een chagrijnige mevrouw dat ze alleen een galaxy s6 kunnen leveren ( meer dan 200 euro goedkoper) en ze bleef erbij dat dit het enige is wat ze kunnen geven. Dit is de laatste keer dat ik bij T mobile een abonnement afsluit en al helemaal geen verzekering meer bij dynafix

Als ik een telefoon van gelijkwaardige prijs terug krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht Dfe

8 maanden geleden - Belangrijke informatie omtrent uw schademelding 0245951 bij uw ACE toestelverzekering Het gaat hier om dynalogic maar ze reageren niet

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Wij kunnen alleen vragen over reparaties beantwoorden. Wanneer u vragen heeft betreffende uw verzekeraar of transport, dan dient u deze vraag bij de betreffende partijen voor te leggen. Wij kunnen deze vragen niet beantwoorden. Tevens kunnen wij ook niet zoeken op een nummer van de verzekeraar. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 februari 2018 om 09:46 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Dfe