Klacht: Geleverde harde schijven defect, geen oplossing

op 12 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb een bestelling geplaatst bij Mini in the Box, waaronder 2 interne harde schijven. De verpakking was ten eerste al belachelijk, ze waren los in een doos gegooid, waardoor ze alle kanten op konden. Uiteraard waren deze daardoor defect toen ze bij mij aankwamen. Na contact met de klanten service moest ik de schijven retour sturen en zou er voor een oplossing gezorgd worden. Nu na meerdere keren contact en 5 maanden verder heb ik geen nieuwe harde schijven en geen geld retour. Echt een belachelijke behandeling, ik heb een flink bedrag uitgegeven, achteraf kwamen er ook nog eens douane kosten bij. Dus nu heb ik niks, ik zal nooit meer iets bij Mini in the Box bestellen!

Het enige wat me nu nog tevreden kan stellen is mijn geld retour voor de schijven.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 03 mei 2016 om 08:57 geantwoord

Heeft op 27 juni 2016 om 09:27 geantwoord

Belachelijke behandeling van Miniinthebox, de verzending is om the huilen en de klachtenafhandeling in en in slecht. Ik ben €300,- kwijt en zal dan ook nooit meer in zee gaan met dit bedrijf!

Alle klachten die gemeld zijn door WouterQ