Klacht: Geleverd productiefout

op 10 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Mijn vrouw heeft wat besteld bij wehkamp daar moest zij haar fashioncheck om laten zetten in een wehkamp te goed nu blijkt dat er een productiefout in het bestelde artikel zit , omdat er voorheen op dit adres een wanbetaler heeft gewoond moeten wij alles cash afrekenen.
Nu wil wehkamp het tegoed niet meer omzetten naar een fashion check of terug storten zodat wij verplicht worden dit bij wehkamp te besteden,

Bedag als fashioncheck retour of contact op rekening gestort , zodat wij niet verplicht worden om bij Wehkamp te bestellen.

Leer voor alle klanten van Wehkamp check of er een wanbetaler op je nieuwe adres gewoont heeft anders ben je bij Wehkamp de sjaak.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 10 juli 2017 om 22:34 geantwoord

Goedenavond,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Echter bepaalt ons financiële systeem voor welke betaalwijzes jij in aanmerking komt. Hier kan ik dus verder niks in aanpassen. Voor de Fashioncheque geldt: vanaf het moment dat is aangegeven dat dit een cadeaubon van Wehkamp mag worden, kunnen wij dit verder ook niet meer ongedaan maken. Mocht je hier verder nog op- of aanmerkingen over hebben dan vraag ik vriendelijk om contact op te nemen met Fashioncheque.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

webcareteam Wehamp

Heeft op 11 juli 2017 om 09:51 geantwoord

Deze klacht is duidelijk niet opgelost

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemiddag, Ik begrijp dat dit niet het antwoord is dat je graag gehoord had, echter kunnen wij hierin niets voor je betekenen. Zoals hierboven ook is aangegeven zou je bij op- of aanmerkingen het beste contact op kunnen nemen met Fashioncheque. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht JJ Wijmans de Ruig

1 maand geleden - Beste, Allereerst zou ik het Fijn vinden om met "u" te worden aangesproken. Daarnaast ben ik niet ontevreden over Fashioncheque, maar over de afhandeling en de service van Wehkamp. Ik heb gekozen om de Fashioncheque om te zetten naar een Wehkamp cadeaukaart. Achteraf gezien niet de slimste keuze, omdat ik nu verplicht ben om producten van Wehkamp af te nemen. Nu kan ik geen producten achteraf betalen, omdat de vorige bewoners niet erg goed van betalen blijken te zijn. Het vreemde is dat we hier bij geen enkel postorder bedrijf last van hebben. Nu ik ondanks deze slechte service van Wehkamp toch besloten heb een bestelling te plaatsen, blijkt het bestelde product defect te zijn. Echter kan ik pas een nieuw product krijgen, als het door mij bestelde product door Wehkamp is ontvangen. Met andere woorden , zij win de dupe van fouten van Wehkamp en oude bewoners op ons adres. We hebben geen schuld, en worden gestraft door fouten van verschillende partijen, en we mogen alleen maar hopen dat het ooit goed gaat komen. Nu krijgen we het antwoord dat we bij Fashioncheque moeten aankloppen ????? Kúnt u mij uitleggen wat hun voor ons kunnen betekenen, want ik begrijp hier echt helemaal niets van. Ik zie alleen dat Wehkamp iedereen de schuld geeft behalve zichzelf.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemorgen, Wij adviseren contact op te nemen met fashioncheque als je hier nog verdere vragen of opmerkingen over hebt. Wat betreft het niet achteraf kunnen betalen, hier staat inmiddels een melding van om te kijken of het mogelijk is deze blokkade weg te halen. Hier wordt nog contact voor opgenomen. Voor nu is het dan ook zo dat je de retourverwerking dient af te wachten. Na terugbetaling van je betaling+cadeaubon kan er eventueel opnieuw besteld worden. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht JJ Wijmans de Ruig

1 maand geleden - Dat ik wederom het zelfde antwoord krijg, en er niet aan mijn verzoek wordt voldaan om met "u" aangesproken te worden, bevestigd mij dat ik door Wehkamp niet serieus genomen wordt. Kennelijk wordt mijn klacht niet goed gelezen en begrepen. Ik wacht vol spanning af wat er nu gedaan wordt door Wehkamp om mijn klacht te behandelen. Ik hoop dat er vanuit Wehkamp nog een excuus en een compensatie aangeboden wordt. Ik ben nog nooit door een bedrijf zo behandeld en teleurgesteld. Als dit niet het geval Is, zijn de 50 euro van mijn cadeaukaart de laatste euro's die ik bij Wehkamp heb besteed.

Alle klachten die gemeld zijn door JJ Wijmans de Ruig