Klacht: Geleverd maar niets ontvangen

op 21 september 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Wehkamp,
Op 16 september heb ik bij jullie een bestelling gedaan nu stond er dat het binnen 3 dagen bezorgt zal worden. Ik heb nog niets ontvangen en dat terwijl er sinds maandag staat bij de bezorgdatum dat het geleverd is. Ik kan niet vinden wanneer het nu bij mij aankomt.
Het gaat om artikel nr: Artikelnummer: 61-38-66

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het pakket zo spoedig mogelijk afgeleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 september 2017 om 22:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Vervelend dat u de bestelling van 16 september nog niet heeft ontvangen.

We hebben de status voor u nagekeken en het pakket heeft vertraging opgelopen. We doen onze uiterste best om het pakket alsnog deze week bij u te bezorgen.

Zou u ons een e-mail willen sturen als u het pakket eind deze week niet heeft ontvangen? U kunt de e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl

Excuses voor het ongemak en we wensen u een prettige avond.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door DoravanElburg