Klacht: Geldige creditcards afgewezen

op 03 oktober 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik wilde met mijn credit card betalen. Ik heb er twee geprobeerd (MasterCard en Visa). Ze zijn beiden juist, met genoeg saldo. Tommy Teleshopping wees ze beiden af. met het commentaar dat ze volgens de bank (rabo) of instelling (ICS) niet goed zouden zijn. Ik heb zowel de bank als ICSerover gebeld. Beiden zijn wel goed. volgens de bank en ICS.
Ik vermoed dat Tommy Teleshopping geen zin heeft in extra creditcardkosten. Ik vind het vreemd dat ze wel die betaalmogelijkheden aangeven bij de bestelling.

Wanneer ik met een van mijn crditcards kan betalen. ik ben momenteel in Portugal dus kan niet het 900 nummer bellen van Tommy Teleshopping.
Wel kan de klantenservice mij bereiken op mijn mobiel nummer: 06-21541019

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 03 oktober 2016 om 17:02 geantwoord

Beste mevrouw van Loon.

Tommy Teleshopping heeft u telefonisch gecontacteerd naar aanleiding van uw klacht. Wij betreuren het dat de betaling met creditcard online niet is gelukt.

Omdat wij u als klant zeer waarderen, wordt u door een collega gebeld die telefonisch met u de bestelling gaat plaatsen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Hermancevl