Klacht: Geld wordt niet teruggestort

op 02 juni 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online 2 jassen besteld, via Ideal betaald en laten afleveren bij filiaal 122 in Amersfoort.
1 jas bleek niet leverbaar en het geld zou teruggestort worden zei de winkel. Na ruim 1,5 week en telefoontjes naar zowel de online shop (die zeiden niets te kunnen doen) als de winkel werd telkens beloofd dat met 2 werkdagen het bedrag teruggestort zou worden. Tot op heden niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Terugboeken van € 38,50.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 10 januari 2017 om 17:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Monique, in mijn systeem zie ik dat het bedrag van het niet meer leverbaar zijnde artikel op 24 mei aan je is teruggestort op het bij ons bekend zijnde rekeningnummer. Ik vind het heel vervelend dat het zo gelopen is en hoop dat het hiermee als nog naar tevredenheid voor je is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Perrysport