Klacht: Geld wel afgeschreven, geen product ontvangen en ook geen geld terug

sam.spies op 14 oktober 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Op 26 september heb ik via de app spullen besteld bij ASOS zoals ik wel vaker doe. Het geld was afgeschreven van mijn rekening en in de app stond dat het besteld werd. Na nog niks te hebben ontvangen op de aangegeven leverdatum nam ik contact op met de klantenservice en na enig mailcontact gaven zij aan dat door een technisch probleem mijn bestelling niet geplaatst werd. Daarna kreeg ik een mail van de Engelse klantenservice dat m’n betaling niet gelukt was. Ik heb mijn bankafschrift meerdere malen opgestuurd met het verzoek het geld terug te storten. Mij is beloofd dat ik uiterlijk 9-10-2020 het geld zou ontvangen omdat dit 10 dagen kon duren. Ik heb vandaag nog steeds geen geld ontvangen en ik ben die het spijt me en we sturen het door naar een specialistenteam helemaal zat.

Ik ben tevreden zodra ik mijn geld terug heb en als ze willen dat mensen blijven bestellen mogen ze ook wel met een compensatie komen. Ik bestel hier anders nooit meer en ik ben zeker niet de enige.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sam.spies