Klacht: Geld weg na bestelling

op 30 juni 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren een jurk besteld. Ik heb betaald via IDEAL vervolgens heb krijg ik meer dan 5 e-mails dat het geannuleerd is. Ik ben vervolgens gaan kijken. Op mijn bankafschriften. Het is geld is er van geschreven en. Ik probeer hun e-mails te sturen maar compleeet onbereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Met SPOED me geld terug of mijn jurk inbezit krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chanevym