Klacht: Geld weg na annuleren bestelling

op 28 juni 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij ASOS heb ik schoenen besteld, had voorheen altijd positieve ervaringen met deze keten. Na de bestelling kreeg in een mail dat de bestelling geannuleerd was en dat ik het item opnieuw kon bestellen. Ik had via IDEAL betaald, dus zag direct dat het geld wel van mijn rekening afgeschreven is, zonder dat ik ooit een artikel ga ontvangen. Het lukt me maar niet om met de klantenservice in contact te komen, dit maakt ASOS dus compleet onbereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Artikel bezorgd of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Freddie1