Klacht: geld weg

op 16 december 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geld overgemaakt via ideal naar plus500. In mijn geval 2x 100 euro van twee verschillende rekeningen maar wel 200 euro afgeschreven via globecollect maar er is niets aangekomen bij plus500.

Gewenste Oplossing:

Graag mijn geld terug en hopelijk wordt er iets aan dat bedrijf gedaan zodat dit niet meer voorkomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 18 december 2017 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

18-Dec-2017 De heer Welten per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door ronny64