Klacht: Geld voor betaald voor paradise war maar geen diamonds gekregen

op 25 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,

Ik heb op de avond van 21-09-17 10,99 betaald aan de game paradise war maar geen diamond ontvangen, verder tevreden betaling gaat normaal altijd goed maar deze keer niet.

Zou alsnog de Diamonds willen ontvangen als dat niet kan graag geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 september 2017 om 12:27 geantwoord

Geachte mevrouw Van Dalen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Ladyelwing