Klacht: Geld van rekening na opzeggen

op 08 juni 2016 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had mijn premium opgezegd en toch is er vandaag €9,99 van mijn rekening afgeschreven, terwijl ik voor het einde van m’n maand het abonnement had opgezegd!
Omdat ik nu een familie account deel met mijn vriend heb ik mijn account niet meer nodig en ik wil hier dus ook niet zomaar voor betalen als ik het niet gebruik.
Ik weet zeker dat ik heb had opgezegd want daarna checkte ik mijn account en daar stond weer ‘free account’ en nu staat er plotseling weer premium…
Ik vind dit heel gek en wil m’n geld terug.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn €9,99 terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AdrianaColette