Klacht: Geld van rekening

op 19 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Adyen

11 maanden geleden - Beste Sandra, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval http://www.leovegas.com/ Dit betreft een iDeal betaling waarbij u een code in moet voeren om het te autoriseren. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com Deze betaling is een ideal betaling waarbij het nodig is dat u een code invoert om het te autoriseren.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 21 september 2017 om 12:01 geantwoord

Heeft op 21 september 2017 om 13:46 geantwoord

Ik kan geen email of telefoon nummer vinden van die pagina

Bericht van Adyen

11 maanden geleden - https://www.leovegas.com/en/#support