Klacht: Geld van rekening

op 30 juni 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Er is meerdere malen geld van mijn rekening afgehaad waar ik geen toestemming voor heb gevraagd.
Vind dat heel apart.

Groetje

Als ik mijn geld terug krijg

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 30 juni 2016 om 10:05 geantwoord

30-Jun-2016 De heer Brink per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 30 juni 2016 om 11:32 geantwoord

Waar moet ik nu wezen voor mijn geld snap er niks van?

Bericht van GlobalCollect

10 maanden geleden - 01-Jul-2016 De heer Brink per email geinformeerd. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Gerbrand1984