Klacht: geld van mijn rekening zonder opdracht

op 22 september 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Er is nu al 9x 19.99 afgeschriven van mijn rekening zonder dat iik daartoe opdracht heb gegeven.

Wanneer er geen geld meer overgeschreven wordt. En de 9 x 19.99 is terug gestort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Worldpay

2 maanden geleden - Dank u wel voor uw bericht. Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Zoals telefonisch besproken, ontvangt Worldpay graag de specificities op de mail, zodat deze klacht afgehandeld kan worden. Met vriendelijke groet, Worldpay

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Tim Maatman

2 maanden geleden - Beste Meneer/Mevrouw Het probleem is inmiddels opgelost. Dank u voor uw snelle reactie op mijn bericht. Met vriendelijke groet,Tim Maatman

Bericht van Worldpay

2 maanden geleden - Goedemiddag Tim, Dank u wel voor uw bericht. Zou u de status van uw klacht willen veranderen in 'opgelost'. Dan wordt uw klacht ook daadwerkelijk afgesloten. Met vriendelijke groet, Worldpay

2 maanden geleden - Opgelost

Reactie van de melder van de klacht Tim Maatman

2 maanden geleden - U bedoeld boven bij de balk,maar hoe doe ik dat?

Alle klachten die gemeld zijn door Tim Maatman