Klacht: geld van mijn rekening gehald

op 24 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste Adyen bv, er is van mijn rekening op 24-01-2014. Geld weggehaald en is gegaan naar vakantieveilingen.nl. Dit is onrecht want ik heb nergens iets geboden. Ik wil mijn geld zsm terug. Mvg, umran. Mijn email is umrancetin@live.nl en telf nr is; 0649924981. Wilt u het alstublieft zo snel mogelijk oplossen. Bedankt

Geld terug

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Heeft op 27 januari 2014 om 20:29 geantwoord

Mijn klacht is niet opgelost!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 27 januari 2014 om 21:23 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Als u hier niet zelf op geboden heeft, kan het zijn dat er iemand gebruik heeft gemaakt van uw account bij vakantieveilingen.nl.

Mogelijk is hier sprake van identiteitsfraude. Om dit te onderzoeken verzoeken wij u een mail te sturen naar misbruik@vakantieveilingen.nl met daarin de volgende gegevens:

- e-mailadres dat hoort bij het profiel waarmee is gefraudeerd
- de veiling waar het om gaat
- een omschrijving van wat er is gebeurd

Wij zetten uw profiel in elk geval op non-actief zodat er niet meer kan worden meegeboden uit uw naam.

Lara - VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat er geld van uw rekening is afgeschreven, maar dat u zelf niet geboden heeft. Op uw gegevens vinden wij een profiel terug op uw naam. Wanneer u vermoed dat er iemand anders misbruik maakt van uw gegevens, dan vragen wij u dit aan ons te melden via misbruik@vakantieveilingen.nl. We kijken dan graag wat we voor u kunnen betekenen. Zonder verder bericht via misbruik@vakantieveilingen.nl kunnen wij u helaas niet verder helpen. Het verdere contact over deze kwestie zal via de mail worden afgehandeld. Met vriendelijke groet, Susan - Vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door umran