Klacht: geld van mijn rekening afgeschreven terwijl ik opgezegd heb

op 10 maart 2020 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Op 19 februari heb ik telefonisch contact gehad met de bankgiroloterij. Ik heb daar aangegeven dat ik de twee loten wil opzeggen. Tijdens dit telefoon gesprek werd er eerst nog geprobeerd om mij over te halen om bij de bankgiroloterij te blijven. Ik hield voet bij stuk en heb aangegeven dat ik echt wil stoppen. Vervolgens hebben ze het op band opgenomen dat ik mijn beide loten wil opzeggen. Ik zou hier via de mail een bevestiging van krijgen.
Wat er vandaag gebeurde schets mijn verbazing er is 2x €28,00 van mijn rekening afgeschreven voor de paastrekking. Opnieuw telefonisch contact opgenomen en blijkt dat er niks genoteerd staat over mijn opzegging van mijn loten. Dit vind ik erg teleurstellend! Voor de tweede keer is het opnieuw op band opgenomen dat ik van mijn beide loten af wil en dat maart de laatste keer is dat ik deelneem. Ik wil niet mee doen met de paastrekking. Heb het geld ook zelf terug gehaald wat jullie van mijn rekening hebben afgehaald.Laat het hopen dat het nu duidelijk is en het hier bij blijft. Dat ik niet meer wil mee doen met de loterij. Vandaag om 11.53 is het voor de tweede keer vast gelegd dat ik mijn loten opzeg. De persoon aan de telefoon heet: yoe Tossanto
Hopelijk u voldoende geïnformeerd te hebben. Groet, Karin Oerlemans

Ik ben tevreden als ik geen geld meer van mijn rekening wordt gehaald, Ik heb mee gedaan omdat het een gratis kans cadeau was van de bankgiroloterij en verwacht het geld nog terug van twee loten van de trekking van maart.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door k.oerlemans