Klacht: GELD VAN MIJN PAYPAL REKENING AFGEHAALD ZONDER DAT IK TOESTEMMING GAF.

op 13 oktober 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb gister iets gekocht op internet via PayPal omdat ik dan via hun site gratis verzending zou krijgen als ik via Paypal betaalde. Heb ik dus gedaan, geld was er afgehaald geen probleem alles ging goed, ik kreeg ook een mailbevestiging dat mijn bestelling opgestuurd wordt. de volgende dag log ik in op mijn Paypal rekening en deze webshop probeert zonder mijn toestemming geld eraf te halen! het is al van mn saldo af! er staat autorisatie ‘onder behandeling’ daarbij staat ook: Dit is een tijdelijke toestemming om ervoor te zorgen dat het bedrag wordt gedekt door uw betaalmethode. Het bedrag wordt van uw betaalmethode afgeschreven als BeautyBay.com Ltd uw bestelling voltooit.
Terwijl ik al had betaald! en ik gaf NERGENS toestemming voor! ik heb ook niks anders erbij besteld! Totaal gefactureerd €25,10 EUR Ik heb dit geanuleerd. maar ik wil mijn geld terug op mijn rekening!!!!! Ik had Paypal al een mail gestuurd maar geen antwoord..

Dat mij geld weer op mijn saldo terug is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C C