Klacht: Geld van mijn creditcard afgehaald

op 05 oktober 2016 over Norton in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn verbazing zie ik dat er dit jaar 3 maal een bedrag van 69,99 en 1 maal een bedrag van 89,99 van mijn creditcard is afgeschreven waar ik geen toestemming voor heb gegeven.
Ik ben woedend.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik dit geld zo snel mogelijk terug hebt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Norton over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Norton in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Norton een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Norton

Heeft op 24 oktober 2016 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 24 oktober 2016 om 09:19 geantwoord

Ik wil mijn geld terug wat zonder toestemming van mijn creditkaart is afgehaald.
Er is al een gedeelte teruggestort maar ik verwacht en eis dat het gedeelte wat in mei 2016 is afgeschreven ook wordt teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door Huibes