Klacht: Geld terugstorten

RoxanneEngelen op 27 oktober 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Transactie diende via iDeal te worden gedaan, maar dit lukte niet dus had ik per overboeking transactie gedaan. Nu ontvangt het bedrijf het geld niet, en probeer ik op alle mogelijke manieren het geld terug te krijgen want dit hangt dus nog bij worldpay aangezien ze niet weten waar dit heen moet. Dus gelieve het bedrag zsm. Terug sturen. hwt gaat om transactie 0030002407323366

Geld terug storten aangezien de webshop het geld niet heeft ontvangen van worldpay.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 02 november 2017 om 08:59 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

RoxanneEngelen

Heeft op 02 november 2017 om 09:18 geantwoord

Als geld per ongeluk verkeerd naar jullie is overgemaakt, kunnen jullie dat gewoon terugstorten. Ga jullie transacties na en dan zie je dat er onterecht geld op jullie rekening staat.

Alle klachten die gemeld zijn door