Klacht: Geld terug voor annulering

op 30 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu een tijdje terug producten besteld bij Miniinthebox, maar het bedrag is 2 keer afgeschreven. Ik heb toen gelijk 1 bestelling geannuleerd. Had toen gelezen dat geld binnen 8 dagen terug op mij rekening zou komen. Helaas is dat nog steeds niet gebeurd. Zouden jullie hier iets aan willen doen?

Gewenste Oplossing:

Wanneer het geld op mij visa terug komt te staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

11 maanden geleden - gaarne een bestelnummer, want wij kunnen uw gegevens niet in onze bestand vinden.

Reactie van de melder van de klacht dominikavanloon

11 maanden geleden - Dit is de bestelnummer: 1607141224674356

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 30 juli 2016 om 16:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We informeren u dat wij inmiddels uw terugbetaling als Tegoed hebben overgeboekt naar uw Account op onze website. Als u deze wilt opnemen naar uw Creditcard account, verzoeken wij u vriendelijk de onderstaande stappen te volgen.

1. Klik op de volgende link:

https://www.miniinthebox.com/index.php?main_page=store_credit

2. Klik daarna op de knop \"Opnemen\", vervolgens zal uw opnameverzoek op de volgende pagina verschijnen.

3. Nadat u uw opnameverzoek met succes heeft ingediend, zullen we het verzoek bevestigen binnen 3-4 dagen. Daarna zal het Tegoed naar uw Credit Card account worden terugbetaald. De totale verwerkingstijd kunt u vinden door de volgende link te raadplegen :

http://www.lightinthebox.com/knowledge-base/c1295/a3494.html

Bedankt voor het winkelen bij ons. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Met vriendelijke groeten,
Carla
MiniInTheBox Klantservice

Alle klachten die gemeld zijn door dominikavanloon