Klacht: Geld terug voor annulering

op 30 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb nu een tijdje terug producten besteld bij Miniinthebox, maar het bedrag is 2 keer afgeschreven. Ik heb toen gelijk 1 bestelling geannuleerd. Had toen gelezen dat geld binnen 8 dagen terug op mij rekening zou komen. Helaas is dat nog steeds niet gebeurd. Zouden jullie hier iets aan willen doen?

Wanneer het geld op mij visa terug komt te staan.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

11 maanden geleden - gaarne een bestelnummer, want wij kunnen uw gegevens niet in onze bestand vinden.

Reactie van de melder van de klacht dominikavanloon

11 maanden geleden - Dit is de bestelnummer: 1607141224674356

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 30 juli 2016 om 16:56 geantwoord

Beste klant,

We informeren u dat wij inmiddels uw terugbetaling als Tegoed hebben overgeboekt naar uw Account op onze website. Als u deze wilt opnemen naar uw Creditcard account, verzoeken wij u vriendelijk de onderstaande stappen te volgen.

1. Klik op de volgende link:

2. Klik daarna op de knop \"Opnemen\", vervolgens zal uw opnameverzoek op de volgende pagina verschijnen.

3. Nadat u uw opnameverzoek met succes heeft ingediend, zullen we het verzoek bevestigen binnen 3-4 dagen. Daarna zal het Tegoed naar uw Credit Card account worden terugbetaald. De totale verwerkingstijd kunt u vinden door de volgende link te raadplegen :

Bedankt voor het winkelen bij ons. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Met vriendelijke groeten,
Carla
MiniInTheBox Klantservice

Alle klachten die gemeld zijn door dominikavanloon