Klacht: Geld terug van gehuurde boeken geen reactie

op 03 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg op geen een mail een reactie. Telefonisch is afgesproken dat ik de verkeerd gehuurde boeken retour mocht sturen en daar geld voor terug kreeg. Ik moest er bij zetten met wat voor reden ik de boeken terugstuurde en dat heb ik gedaan. Vervolgens krijg ik nergens bericht op terug en op geen een mailtje wordt geantwoord. Zeer frustrerend en onprofessioneel

Gewenste Oplossing:

Als er professioneel met onze afspraken wordt omgegaan. Ik mijn afgesproken geld bedrag terug krijg en überhaupt een keer een mail terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 04 oktober 2016 om 19:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door zuenti