Klacht: GELD TERUG VAN CITYTIJGER

op 06 oktober 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Via Citytijger heb ik op 29 augustus voor de verjaardag van mijn zusje een dagje naar Parijs geboekt.. normaal hoor je 2 dagen voor vertrek reisgegevens in je mail te krijgen. Dit was dus niet het geval en daarom heb ik ze gemaild wanneer ik ’t zal krijgen. De site was niet bereikbaar telefoonnummer onbereikbaar contact met het bedrijf was dus onmogelijk! 2 dagen voor vertrek heb ik ze een mailtje gestuurd. Meteen daarna kreeg ik een automatische mail met: dat ze tijdelijk stoppen met de diensterlening en dat alle reizen worden geannuleerd.. ik ging googelen en kwam heel veel gedupeerde reizigers tegen met hun verhaal.. hierdoor heb ik op de verjaardag zelf van mijn zusje haar helaas moeten teleurstellen dat het reisje niet doorgaat. Ik ben hier de dupe van vind dit echt belachelijk en ik wil mijn geld terug 115 eu!!!!!!

geld terug krijgen en zo snel mogelijk heb inmiddels al 10 mails verstuurd en ze reageren echt nergens op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alevkiral