Klacht: Geld terug claim ruim twee maanden onbeantwoord

op 02 oktober 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 28 juli jl. wegens een seinstoring Zwolle niet op plaats van bestemming aangekomen (R-dam-Zwolle). Op Amersfoort gedropt. Daardoor onverhoopt terug moeten reizen naar Rotterdam. Hiermee ruim 4 uur kostbare privetijd kwijt geraakt en de gemaakte reiskosten R-dam-Amersfoort (heen en terug). Ook zichtbaar in mijn digitale reisverleden.

Op 28 juli tevens via NS.nl een claim aangevraagd, echter nog geen reactie ontvangen. Zojuist telefonisch contact gehad met de Klantenservice en zij kunnen geen termijn aangeven wanneer er een reactie komt op mijn claim. Ik moet maar geduldig afwachten. De betreffende klantenservicemedewerkster leek mijn vragen ook maar erg vervelend en lastig te vinden. Ik moest maar begrip hebben voor de piekdrukte die NS beleeft achter de schermen en het gebrek aan capaciteit om de problemen op te lossen. Geen excuses richting klant, niks.

Ik wil dat in ieder geval mijn gemaakte reiskosten op 28 juli jl. op het traject Rotterdam-Amersfoort terug geboekt worden. Tevreden over NS word ik niet meer.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Helder_99