Klacht: geld terug bij vertraging

op 25 juli 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik had er verzoek ingedient voor geld terug bij vertraging. Deze werd volgens de ns afgekeurd omdat ik geen 30 minuten vertraging zou hebben gehad, dit was echter wel het geval, aangezien een trein was uitgevallen en ik een trein van 30 minuten later moest nemen. Ik heb na deze afkeuring nog ene klacht in gedient via ns zelf, hierop heb ik nooit iets terug gehoord. Dit vind ik ook erg incorrect.

wanneer ze mijn vertraging wel erkennen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 augustus 2017 om 16:12 geantwoord

Geachte mevrouw Van Breekel,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 25 juli 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van ons. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail, die u via onze klantenservice toegestuurd krijgt, te beantwoorden.

U laat weten dat u ten onrechte een afwijzing heeft ontvangen op de claim die u vanwege de vertraging op 25 mei 2017 bij ons heeft ingediend. Mijn excuses dat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw verzoek tot herziening van deze claim. Ik heb de door ingestuurde gegevens gecontroleerd en met de vertrektijd die u heeft opgegeven zou u niet aan de drempel van 30 minuten zijn gekomen. De vertraging bedroeg dan 25 minuten. Daarom heb ik deze aangepast aan de hand van uw incheckgegevens. U heeft inmiddels een automatische bevestiging hiervan ontvangen.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door pascha00