Klacht: Geld terug!

op 11 oktober 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Op 27 september heb ik een bestelling van 102,00 gedaan bij wish. De bestelling werd afgebroken bij het betalen. Mijn geld is wél afgeschreven maar de producten komen niet in mijn bestelgeschiedenis te staan. Wish kan niks terug vinden in de gegevens en verwijzen mij naar Klarna. Klarna is gaan zoeken in mijn gegevens en kunnen ook niks terug vinden van dit bedrag. Ook heb ik een printscreen gestuurd van betalingsbewijs maar ze kunnen er niks mee?!

Ik wil mijn geld terug gestort zien.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 16 oktober 2017 om 11:33 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door veravanderavoird