Klacht: Geld terug

op 13 september 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tijd terug een reis geboekt en deze is geannuleerd. Ik heb hier netjes een mail van gekregen en zou mijn geld terug krijgen. Na alle gegevens gemaild te hebben (gedaan op 16 augustus) zou het geld binnen 7 dagen op mijn rekening staan. Dit is niet gebeurd en ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Er is mij verteld dat ik een nieuwe mail moest sturen, dit heb ik gedaan. Ik heb hier een reactie op ontvangen dat ze het gingen verwerken (rond 28 augustus). Vandaag 13 september heb ik het geld nog steeds niet op mijn rekening staan. De website is offline gehaald wegens verhuizing en ze zijn telefonisch niet meer bereikbaar. Ik zou graag mijn geld terug willen, want kan het goed gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isaverdaasdonk