Klacht: Geld terug

op 27 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

De goederen die geleverd werden heb ik geweigerd door de extreme kosten die er overheen kwamen. Ik heb al verschillende keren een mail gestuurd waarop niet gereageerd wordt. Ik wil mijn geld terug.

Als ik eindelijk mijn geld terug gestort heb gekregen. Mocht er nu weer niet gereageerd worden dan ga ik aangifte doen bij de politie. Want dan is het gewoonweg diefstal.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 27 juli 2016 om 23:06 geantwoord

Helaas kunnen wij hier geen oplossing bieden, wij hebben u op 16 juli volgende boodschap gestuurd: Die kunt u graag nog eens nalezen. Voor ons is deze zaak gesloten.

Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij www.miniinthebox.com.

We hebben een update ontvangen van DHL over uw zending (nummer: 7811204494 ) . Uw lokale douanekantoor berekent u 28.32EUR aan belastingen. Begrijp dat de ontvanger van een zending verantwoordelijk is voor eventuele invoerrechten. Raadpleeg voor meer informatie over het douanebeleid de volgende link:

Netherland: 31-33-257 7001

Begrijp dat als u de zending niet uiterlijk claimt op 2016-07-17, dat deze zal worden vernietigd en dat wij op dat moment geen terugbetaling meer kunnen verzorgen.

Houd er rekening mee dat we 100% van de belastingkosten zullen vergoeden aan klanten die hebben betaald voor de dekking tegen invoerrechten & belasting.

Helaas kunnen wij u echter geen belastingkosten vergoeden, aangezien u tijdens het plaatsen van de bestelling niet hebt betaald voor de dekking tegen invoerrechten & belasting. Wij danken u vriendelijk voor uw begrip in deze kwestie.

Als u zeker weet dat u deze bestelling niet meer wilt ontvangen, kunt u de zending het beste weigeren zodra deze wordt aangeboden. Wij vragen uw begrip voor het feit dat er administratiekosten in rekening worden gebracht vanwege deze weigering. Voor op maat gemaakte bestellingen of aangepaste artikelen kunnen we slechts 50% van de productprijs terugbetalen. Voor overige artikelen moeten we u dubbele verzendkosten in rekening brengen. Daarnaast kunnen we de terugbetaling pas verwerken nadat we het geweigerde pakket hebben ontvangen van de vervoerder.

Vanwege dit beleid raden we u ten zeerste aan om de bestelling te houden door de belastingkosten zo spoedig mogelijk te betalen aan DHL. Ook raden wij u aan om bij uw volgende bestelling de dekking tegen invoerrechten & belasting aan te schaffen, om het verlies te beperken.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en uw medewerking.

CustomerService
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Vanderpal