Klacht: geld tegoed + aangekocht artikel stuk + wat met garantie / Mycom

op 10 oktober 2015 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Wij hebben bij Mycom Mechelen PC stukken aangekocht in september voor meer dan eur500 en eur200 voor de opbouw van een pc, inmiddels is er ook 1 onderdeel dat niet meer werkt.
Wij hebben op 28/9 een laatste bestelling geplaats en meteen ook met pin betaald voor eur189 en 2 dagen later was de winkel gewoon toe.
Inmiddels alles doorgestuurd aan sluitng@mycom.be en krijgen we sinds 30/9 geen response, er word ons geen oplossing aangebode,
Wij zijn dit weekend naar de filialen gereden in Roosendaal en Breda en daar wilt Mycom ons niet verder helpen.
1 stuk betaald van eur189 op 28/9 – geld tegoed??
1 stuk kapot – hoe word dit vervangen??
andere onderdelend – wat met de garantie?? mits wij nergens terecht kunnen.

Wij voelen ons als Mycom klant zwaar gedupeerd, wie helpt ons verder?

mvg,
Rafael Garcia de la Fuente –

Gewenste Oplossing:

1/ teruggave van 189 euro dat al betaald is aan Mycom
2/ omwisseling kapot onderdeel
3/ garantie op de aangekocht pc onderdelen (voor ons is verplaatsing naar NL in dat geval geen probleem)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 12 juli 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sandrinspain